Faceți căutări pe acest blog

Cu bucurie în suflet - acorduri

Cu bucurie în suflet - acorduri chitara

 

                D                                                         A
Cu bucurie în suflet, cu zâmbet pe buze îţi cântăm,
                                        G               D
Aleluia, slavă ţie şi-mpreună să cântăm (slavă),
D                                      F#m                                    Hm
Toţi să-l adorăm (slavă), toţi să-i zicem slavă Domnului.



            D           A
Ridică mâna şi cântă Domnului,  

A7       A            D
Ridică mâna şi cântă Domnului,

                           D7                     G
Toţi copiii slavă ţie-n cor cântând,

              D     A                D
Mărire ţie în cer şi pe pământ.



Eu am iubire, în suflet, iubire în sufletul meu, 

Aleluia, slavă ţie ca un râu de apă vie (vie), 

Sufletul să-mi fie (fie), râu de apă vie sunt şi eu.

Playlist Cântece Catolice