Faceți căutări pe acest blog

STATEA MAICA INDURERATA

Statea Maica indurerata versuri 


Statea Maica indurerata
Langa cruce inlacrimata,
Pe cind Fiul suferea.

Inim-I prea intristata,
In durere cufundata,
Sabia o patrundea.

Ah, ce trista si mahnita
Fu acea preafericita,
Nascatoare-a lui Cristos!

Maica Sfanta ,ce mahnire,
Cand vedeai in chinuire
Pe-al tau Fiu preaglorios!

Cine-atunci n-ar fi plins oare,
Cand pe sfinta Nascatoare
O vedea-n asa chin greu?

Cine n-ar fi plins de jale,
La vederea Maicii sale
Suferind cu Fiul sau?

Ea vazu in chinuire
Pe Isus si-n biciuire,
Pentru-al neamului pacat.

Ea vazu pe Fiul dulce,
Parasit de toti pe cruce,
Pe cind sufletul si-a dat.

Maica plina de iubire,
Da-mi si mie a ta simtire,
Cu-al tau chin sa plang si eu!

Fa ca sa se-nflacareze
Pieptul meu, ca sa urmeze
Pe Cristos Om-Dumnezeu!

Maica, ma invredniceste
Cnci rani de-miintipareste
Rani a celui rastignit!

Sa-mparti chinurile toate
Pentru mine indurate
De-al tau Fiu Isus ranit.

Fa sa pling si eu cu tine,
Cat traiesc sa fie-n mine
Rastignitul cu-al sau chin!

Sufletu-mi te insoteste
Si cu tine el doreste
Sa imparta-al sau suspin.

O,Fecioara-ntre fecioare,
Fii cu mine-nduratoare:
Fa cu tine-n plins sa fiu!

 

Playlist Cântece Catolice