Faceți căutări pe acest blog

Baraba / Aud un glas și văd o cruce - acorduri (la)

Baraba versuri + acorduri chitară 

 

la

1.   Aud un glas și văd o cruce...

SOL                                 la

Eli Lama Sabachtani!

la

Și mă întreb unde-i dreptatea,

MI                                   la

De ce în locul meu, Isus.


 

SOL                                 la

R: Dar m-am suit pe Golgota

    SOL                                    MI

Și l-am văzut cum murea iertând,

la               MI

El, Fiul Omului!

la

Nu, nu se poate!

        re                                     SOL

Cunună de spini, bătut în cuie

    DO                   MI

Nu se poate, nu, nu!

la

Eu, eu, Baraba

            re               MI                      la

Ar fi trebuit să mor în locul lui!



2. Pilat m-a scos din închisoare;

Acheldama era pământul.

Treizeci de-arginți mi-au pus în palmă

Și m-au asemănat cu Iuda. 



3. Tresar din somn și mi se pare

Că sunt condus spre răstignire.

Mă zbat să scap, să fug departe,

De oameni să nu fiu știut.



4. Mă simt mereu pătat de sânge

Și noaptea grea mă înspăimântă.

Aștept să se ivească zorii

Ca un străjer înfricoșat.

 

 *Preluare din Colecția: Cântă cu noi

Playlist Cântece Catolice