Faceți căutări pe acest blog

Dă-mi a Ta iertare, Părinte - acorduri (re)

Dă-mi a Ta iertare, Părinte versuri + acorduri chitară kyrie

 

 Interpretare: Adriana Balint

 

        re                        La            re

R: Dă-mi a Ta iertare, Părinte!

                           Do            Sib

Am greşit în faţa Ta, Doamne.

                  Do          Fa                

Azi mă-ntorc la Tine.

 re                          La          re

Nu-mi ascunde a Ta iubire.

 

      re                    La                re

1. Departe de casa Ta, Doamne,

           Fa             Do           Fa La

Rătăceam străin prin lume,

         Sib                Do Fa La

Căutând doar fericirea,

                    sol                 La

Dar sunt trist şi înşelat.

 

2. Departe de casa Ta, Doamne,

Am uitat iubirea Ta.

Am uitat de fraţii mei,

M-am gândit numai la mine.

 

 

 

 

Playlist Cântece Catolice