Faceți căutări pe acest blog

Sufletul meu te doreşte, Stăpâne

Sufletul meu te doreste, Stapane versuri + acorduri chitară

      la              mi                re                la

1. Sufletul meu te doreşte, Stăpâne,

                        mi           re                   la

Ca pe-o fântână ascunsă-n deşert.

 la      mi     la             mi        la

Sunt însetat de iubirea ta.

      re           Sol    Do     re

Aştept cu sete zi.....ua

re                           Mi

Când te voi vedea. (bis)

                  Mi          la

 

2. Tot ce rămâne în mine-i speranţa

Că într-o zi voi vedea chipul tău.

Voi fi iertat, lacrimi nu vor fi.

Voi merge şi eu, Doamne,

În lăcaşul tău.

 

3. Vin şi eu azi la altarul tău, Doamne,

Şi bucuros mă hrănesc cu-al tău trup.

Vin la tine iar, ultimul popas;

Eşti călăuza mea

Pe drumul către zori.

Playlist Cântece Catolice