Faceți căutări pe acest blog

Am venit în casa ta, o, Isuse - acorduri (D)

Am venit în casa ta, o, Isuse - acorduri chitara      

       D                               Hm
Am venit în casa ta, o, Isuse,

             A         A7    D
Ca să-ţi spun că te iubesc

             D                                  Hm
Haruri multe am primit de la Tine

         A            G  A     D
Şi-s dator să-ţi mulţumesc.

 

        G                           D
Tată, Tu mi-ai dat viaţă şi sănătate

A        A7                D
Să pot cânta iubirea ta;

            G                        D

M-ai chemat la credinţa adevărată

A            A7                D
Ce mă va duce-n slava ta.



Mâna ta mă fereşte şi de primejdii  

Cu multă grijă mă conduci;

Când greşesc vin la Tine, cer îndurare,

Iar tu cu dragoste mă ierţi.

Playlist Cântece Catolice