Faceți căutări pe acest blog

Păstorul meu Doamne Tu eşti - versuri + acorduri chitară

Păstorul meu, Doamne, Tu eşti, versuri + acorduri chitară
 
Re                                            Sol
R: Păstorul meu, Doamne, Tu eşti,
                                Re La
Nimic nu-mi lipseşte.
      Re                                Sol
La pajişti ierboase şi limpezi izvoare
        Re             La                 Re
Cu dragoste tu mă conduci.
 
      Re
1. Tu, Doamne, eşti păstorul meu
        Sol                             Re
Din veci ştii numele meu.
          La      Sol            Re
Cum îl cunoşti pe Tatăl tău
       Sol                  La
Pe mine mă cunoşti.
         Re
Mă cauţi de m-am rătăcit.
      Sol                                  Re
Departe de tine-s pierdut,
                                  Sol           Re
Dar, dacă mă-ntorc pe drumul tău
La            Sol       La
Tu eşti calea mea!
 
 
2. Tu, Doamne eşti poarta deschisă,
Şi intrând, prin tine va fi
O sărbătoare mare,
Pentru-ntoarcerea mea.
La mine mereu te gândeşti,
Cu dragoste mă ocroteşti
Şi alături de Tine eu voi sta
Pentru totdeauna!
 

Playlist Cântece Catolice