Faceți căutări pe acest blog

Sfinţenie / Dintre-atâtea hotare care sunt pe pământ - acorduri + audio

Sfintenie / Dintre-atatea hotare care sunt pe pamant versuri + acorduri chitară

 

 

                   Do                          mi

1. Dintre-atâtea hotare care sunt pe pământ

           re                         Do                        Sol

Mă îndrept către zare, căci eu, Doamne, vreau să fiu sfânt.

          Do                             mi

Şi din mii de dorinţe ce se nasc şi-apoi pier,

           re                            Do         Sol                  Do  /7

Numai una-mi rămâne: "Doamne, vreau să merg în cer!"

 

    Fa                    Do                      la                    Fa

R: Vreau să văd chipul Tău, e dorinţa ce-o am pe pământ 

la              Sol              la                          Sol

M-ai creat pentru cer, m-ai creat să fiu sfânt.

Fa                   Do                      la                 Fa        

Vreau să văd chipul Tău, e dorinţa ce-o am pe pământ

           Do              Sol          Fa  Do

M-ai creat pentru cer să fiu sfânt.

 

2. Cu dorinţa în suflet să Te întâlnesc

Cred cuvintele Tale şi poruncile le-mplinesc.

"Sunt cu tine mereu. Nu te teme!" mi-ai spus

Şi atâţia prieteni mă veghează de sus.

 

3. Până când va veni ziua să Te-ntâlnesc

Îndrăznesc să Te rog: "Nu lăsa ca să rătăcesc!

O făclie să faci din întreg trupul meu

Şi de Duhul Tău Sfânt să fiu locuit mereu."

 

 


 

 

 

 

 

Playlist Cântece Catolice