Faceți căutări pe acest blog

Domnul e păstorul meu

Domnul e păstorul meu versuri + acorduri chitară
 
Re                          La
R: Domnul e păstorul meu,
                               Re
Domnul e păstorul meu
Re
Domnul mă iubeşte;
Re
Nimic nu-m mi lipseşte
Sol                        Re  La   Re
Domnul e păsto...rul meu.
 
     Re                                         La
1. El mă paşte la păşuni verzi
                                               Re Re7
Şi mă duce la ape de odihnă;
Sol                           Re  La     Re
Îmi înviorează su...fle...tul.
 
2. Mă povăţuieşte pe cărări drepte
Din pricina numelui său.
Chiar dacă ar fi să umblu prin valea morţii,
Nu mă tem de nici un rău,
Căci tu eşti cu mine,
Toiagul şi nuiaua ta mă apără.
 
3. Tu îmi întinzi masă în faţa duşmanilor mei,
Îmi ungi capul cu untdelemn
Şi paharul meu este plin de se revarsă.
 
4. Fericirea şi îndurarea mă vor însoţi
În toate zilele vieţii mele
Şi voi locui în casa Domnului,
Până la sfârşitul zilelor mele.
 

Playlist Cântece Catolice