Faceți căutări pe acest blog

Domnul te cheamă iar - acorduri

Domnul te cheamă iar - versuri + acorduri chitară

 

     mi                          la

R: Domnul te cheamă iar

                           mi

Vrea inima ta în dar

mi

Vrea să te apropii

Re

De al său altar

 Si7                 mi

Cu iubire şi cu har.

 

    mi                        la

1. Răspunde-i, nu pleca,

                               mi

Te aşteaptă la masa sa,

 la                mi

Vino acum şi nu întârzia

 Re        Si7   mi

Isus vrea inima ta.

 

2. Sunt slab te-am supărat,

Dar Doamne, Tu m-ai iertat,

Te rog mă-nvaţă cum să te iubesc,

Păcatul să-l ocolesc.

 

3. Îţi ofer fiinţa mea,

Tu fă din ea tot ce vei vrea,

Isuse, m-ajută ca să împlinesc

Voia Tatălui ceresc.

 

 

 

 

 

 

 

 

Playlist Cântece Catolice