Faceți căutări pe acest blog

Gloria (Taizè)

Gloria (Taizè) versuri + acorduri chitară

 

(Fa) (sol)(Do)(Fa)(Sib)   (sol)    (Do)(Fa)
       Re     mi   La   Re    Sol       mi        La    Re
R: Gloria, gloria   in excelsis De…o, 
 
(re)  (sol) (Do)(Fa)(Sib) (sol) (Do7)(Fa)
 si      mi    La   Re  Sol    mi    La7  Re
Gloria,   gloria,  aleluia,  aleluia.
 
     (Fa)                                          (Do)              (re)
      Re                                             La                 si
1. Te lăudăm, te binecuvântăm, te adorăm,
(Sib)                                                          (Do)(Fa)
Sol                                                               La  Re
Îţi mulţumim ţie pentru slava ta cea mare.
(Fa)                               (sol)                       (Do)
Re                                   mi                          La
Doamne, Dumnezeule împărate ceresc,
(Do)                                                 (sol)
La                                                     mi
Dumnezeule Părinte Atotputernic,
(Fa)                                                                   (Do7)
Re                                                                       La7
Doamne Fiule unul născut Isuse Cristoase.
 
2. Doamne Dumnezeule, Mielul lui Dumnezeu Fiul Tatălui,
Tu care iei asupra ta păcatele lumii miluieşte-ne pe noi
Tu care iei asupra ta păcatele lumii, primeşte rugăciunea noastră,
Tu care şezi de-a dreapta Tatălui miluieşte-ne pe noi.
 
3. Pentru că Tu singur eşti Sfânt, Tu singur Domn,
Tu singur preaînalt Isuse Cristoase
Împreună cu Duhul Sfânt, întru mărirea lui
Dumnezeu Tatăl. Amin.
 

Playlist Cântece Catolice