Faceți căutări pe acest blog

Iată-mă Doamne, eu vin - acorduri

Iata-ma Doamne, eu vin versuri + acorduri chitară

 

     Re    La   mi    si

R: Iată-mă, iată-mă,

Sol    Re              La4   La

iată-mă Doamne, eu vin.

si      fa#  Sol   Re

Iată-mă, iată-mă,

Sol            si     La4 La Re

facă-se-n mine voinţa Ta!

 

     Re                 Sol

1. În Dumnezeul meu sperat-am,

si                             La4  La

şi asupra mea s-a aplecat

mi       La7           si  fa#

a ascultat a mea voce

Sol      Mi7             La4 La

şi m-a eliberat de moarte.

 

2. Tărie pus-a în picioare,

paşii mi i-a făcut siguri

mi-a picurat iar pe buze

un cântec nou pentru a-l lăuda!

 

3. Tu nu iubeşti sacrificiul,

şi mi-ai deschis iar auzul

nu ai dorit ardere de tot,

şi atunci mi-am zis “iată-mă, eu vin!”

 

4. În Cartea Ta de mine e scris,

şi se împlinească a Ta voie

Doamne, doar aceasta mi-o doresc,

legea ţi-o păstrez adânc în inimă!

 

5. Am proclamat a Ta dreptate,

nu-mi voi închide buzele

Doamne, Te rog dăruieşte-mi,

din marea Ta îndurare!

 

Playlist Cântece Catolice