Faceți căutări pe acest blog

Ţi-am greşit de atâtea ori Doamne iartă-mă

Ti-am gresit de atatea ori  Doamne iartă-mă versuri + acorduri chitară kyrie

 

 

                   Re

1. Ţi-am greşit de atâtea ori,

                  La

Doamne iartă-mă.

                  Sol

Te-am făcut ca să plângi deseori,

                Re

Doamne iartă-mă.

 

                 Re

R: Dar acum aş dori ca să vezi

                                Sol

Că m-am schimbat.

             Re

Şi-aş dori să mă asculţi

                                          La    Re

Când îţi spun te iube..e…sc!

 

2. Dacă te-am supărat deseori,

Doamne iartă-mă.

Dacă n-am făcut ce-ai dorit Tu,

Doamne iartă-mă.

 

3. Şi mă-ajută să văd mereu

Doamne, chipul Tău.

Şi-aş dori să-ţi spun şi la greu,

Te iubesc mereu.

 

 

Playlist Cântece Catolice