Faceți căutări pe acest blog

A bătut la ușa ta cineva

A BĂTUT LA UȘA TA CINEVA versuri





1. A bătut la ușa ta cineva,

nu-i răspunde nimenea.

În tăcerea negrei nopți stă un om și plânge,

Fața lui e numai răni, pieptu-i numai sânge. (bis)



2. Cine ești străin pribeag, cine ești?

De-al cui dor tu pribegești?

Pentru cine te-au brăzdat bice fără număr,

Ce povară ți-a lăsat rana de pe umăr? (bis)



3. „Eu sunt robul ce slujesc tuturor,

 un om al durerilor. 

Nimeni plată nu mi-a dat, decât spini și ură;

Numai roșii trandafiri pieptul mi-l umplură”. (bis) 



4. „Eu sunt pâinea ce s-a frânt lumii-ntregi

 și sunt vinul noii legi; 

N-am venit să plâng în drum răni usturătoare;

Plâng pe cei ce pierd acum ultima chemare”. (bis) 



5. A bătut la ușa ta cineva; 

O, deschide-i, nu mai sta, 

Nu-l lăsa să plece trist; poate niciodată

Mâna lui la ușa ta n-are să mai bată! (bis)

Playlist Cântece Catolice