Faceți căutări pe acest blog

Azi creştinilor să plângeţi - versuri

Azi creştinilor să plângeţi versuri

Azi creştinilor să plângeţi,
Inimile să le frângeţi,
Căci îndură chin Cristos
Pentru omul păcătos.

Cel ce milă nu simţeşte
Când Isus, greu, pătimeşte;
Nu mai are cuget lin,
N-are suflet de creştin.

Cine-Ţi vede trupu-n sânge,
O, Isuse şi nu plânge,
Pentru el iubire nu-i,
Nu-i credinţă-n pieptul lui.

Firea-ntreagă se uimeşte,
Pe Isus compătimeşte;
Luna, soarele-L jelesc,
Numai cei răi nu simţesc.

Intră deci puţin în tine
Şi cu lacrimi, cu suspine,
Mângâie pe Domnul tău,
Pe Isus, Om-Dumnezeu.

"Am greşit, Isuse bune,
Cu durere-acum pot spune,
Dar mă rog nu Te uita
La nelegiuirea mea.

Dragostea-Ţi prea arzătoare
Şterge pata cea mai mare;
Doamne, cer ca să mă speli
De-ale mele mari greşeli.

Întregeşte-mi Tu credinţa,
Pentru rele dă-mi căinţă;
Căci de astăzi Te iubesc
Peste tot ce-i pământesc".

Playlist Cântece Catolice