Faceți căutări pe acest blog

Azi / Ne-ai arătat cum să trăim - acorduri (Mi)

 

Azi / Ne-ai arătat cum să trăim - versuri + acorduri chitară

MI

1.   Ne-ai arătat cum să trăim,

do#

Ne-ai învățat să ne iubim

LA

Și când ne e prea greu

SI7

Să ne-ndreptăm privirea către ceruri.

MI

Și totuși, Doamne, ne e greu,

do#

Nu mai știm ce e bun sau rău.

LA

Din tot ce-avem și știm

                                                                        SI7

Nu mai aflăm cărarea către ceruri.

 

MI                                    do#

R: O, te rugăm, mai dă-ne un semn, un strop de har

LA                                                             SI7

Și spune, Doamne, cum să trăim în lumea de acum.

MI                             do#

Suntem ai tăi și mari, și mici, și buni, și răi;

LA                                                 SI7             MI

Întinde brațul tău și ne condu pe-al nostru drum. (bis)

 

 

2.  Cu cât mai mult am descoperit, 

  Mai complicați am devenit,

    Dar am găsit ceva

    Din sensul vieții ce ai pus-o-n noi.

    Te căutăm în univers

 Și vrem știm al lumii mers, Dar tot uităm

    Să fim mai buni cu cei de lângă noi.

 

3. De ne-am putea elibera,

   Bariere, ziduri, sfărâma,

   Am rămâne toți

Umili și simpli și adevărați.   

Ne-ai fi tu, Doamne, singur țel  

Și ne-am privi-ntre noi la fel,

   Ne-am da mâinile

   Și-am fi cu-adevărat cu toții frați.

 

 

 

*Preluare din Colecția: Cântă cu noi

Playlist Cântece Catolice