Faceți căutări pe acest blog

Când nenorociri, necazuri - acorduri (Re)

Când nenorociri, necazuri versuri + acorduri chitară 

 

RE

1.   Când nenorociri, necazuri

SOL          LA     RE

Peste mine năvălesc,

SOL                     LA

Când mă lupt cu disperarea

mi                 LA RE

Și nu pot s-o biruiesc (bis)

 

si                    fa#                      SOL                 RE

R: Ruga mea să fie, Doamne, ca a ta în Ghetsemani,

SOL                   RE                SOL                   LA         RE

Când pe față, ca sudoare sângelei forma broboane,

si                       fa#                       SOL                    RE

Sau ca rugai de pe cruce când iertai pe toți dușmanii

SOL               RE               SOL           LA            RE

Ori strigai în părăsire ‚„Eli Lama Sabachtani”

 

2. Când lovit, de-o nedreptate,  

de furie sunt cuprins,  

De ispita răzbunării  

nu cumva fiu învins.

 

3. Când, cuprins de-o grea tristețe,  

totu-mi pare-ntunecat,  

Ca-n momentul încercării  

rămân netulburat,

 

4. Când mă-ntreb în insuccese  

pentru ce mai trăiesc,  

Ca împlinesc în toate  

voia Tatălui ceresc

 

5. renunț la mine însumi  

ca merg pe urma ta  

Și să-mi iau pe umeri crucea  

orișicât ar fi de grea.

 

 

*Preluare din Colecția: Cântă cu noi

Playlist Cântece Catolice