Faceți căutări pe acest blog

Cât de bun e Domnul Sfânt

Cat de bun e Domnul Sfant versuri + acorduri chitară

       Re                       Sol

R: Cât de bun e Domnul Sfânt,

Re                La

În El e puterea mea,

Re                       Sol

Cât de bun e Domnul Sfânt,

 Re  La      Re

A l e l u i a ! Aleluia!  

 

             Re             La         Re

1. Cu bucurie să-i strigăm,

      Re                      La

Şi să cântăm mărirea lui,

      fa#                          Sol

Pentru că El ne-a vindecat,

Re La        Re

A l e l u i a !

 

2. Puterea-mi vine de la El,

Iar stânca mea e Duhul Sfânt,

Pământu-ntreg să-l laude,

Aleluia!

 

3. Prin crucea lui ne-a înălţat,

Din suferinţă din păcat,

Prin rana lui ne-a vindecat,

Aleluia!

 

4. În El e mântuirea mea,

Puterea şi lumina mea,

În dragostea lui mă încred,

Aleluia!

 

5. Te preamărim, îţi mulţumim

Că ni l-ai dat pe Duhul Sfânt

Şi pentru harurile lui. Aleluia!

 

Playlist Cântece Catolice