Faceți căutări pe acest blog

Dăruire - Isuse te iubesc şi cât aş vrea... - versuri + acorduri

Daruire - Isuse te iubesc şi cât aş vrea - versuri + acorduri chitară

       Re                 si                         Re

1. Isuse, te iubesc şi cât aş vrea

           Sol              Re  La                    Re

O viaţă să rămân numai cu Tine!

          Re                             si                                             Re

Dar când duşmanul crud mă va-ndemna să plec,

                    Sol           La                      Re

Tu roagă-te atuncea pentru mine.

 

2. Isuse, azi îţi dau inima mea în dar,

Şi sufletul şi trupul ţi-aparţine.

Să faci cu ele, Doamne, ce vei vrea,

Căci Tu eşti singurul meu mare bine.

 

3. Isuse, sunt aici în faţa Ta,

Mi-e dor de cerul Tău, de veşnicie.

Dă-mi doar un strop de har să pot lucra.

Şi timpul meu şi viaţa îţi dau Ţie.

Şi timpul meu şi totul îţi dau Ţie.

 

Playlist Cântece Catolice