Faceți căutări pe acest blog

Din pământul scăldat în soare - acorduri

Din pamantul scaldat in soare  versuri + acorduri chitară

 

                    mi                   Re        mi

1. Din pământul scăldat în soare,

              mi                Re                 Sol

Din sudoarea şi munca omului,

 Re         Do               Si7                    mi

Creşte bobul de grâu, creşte pâinea,

               Do                      Si7                     mi

Ce pe-altar se transformă-n Cristos.

 

2. Pe coline scăldate de ploaie,

Din sudoarea şi munca omului,

Creşte viţa-ncărcată de struguri,

Ce pe-altar se transformă-n Cristos.

 

3. Prezentăm Tată sfânt cu iubire,

Viaţa ce tu ne-ai dat-o în dar,

Bucuria, problemele noastre,

Şi pe-altar ne transformă-n Cristos.

 

Playlist Cântece Catolice