Faceți căutări pe acest blog

Isuse blând, o, Miel plăpând, tu te cobori din cer de sus

Isuse blând, o, Miel plăpând, tu te cobori din cer de sus Crin nepătat, nevinovat, eu te aştept cu dor nespus versuri + acorduri chitară

     Do       Sol       Sol7                 Do                                Fa                 Sol

1. Isuse blând, o, Miel plăpând, tu te cobori din cer de sus;

 Do              Sol7               Do                    Sol   Do                 Sol

Crin nepătat, nevinovat, eu te aştept cu dor nespus.

Do                                                   Sol                     Fa                       Sol

Eu sunt sărman, un biet orfan, pe tine vreau să te primesc.

Do                 re                        Sol   Do                Sol7                  Do

Tu să m-alini, ca mai senin prin greul vieţii să răzbesc.

 

2. Tu, vina mea, prin crucea ta, ai ispăşit-o pe Calvar,

M-ai dezlegat de-al meu păcat pe care-l plâng acum amar.

Îmi pare rău, Isuse-al meu, că te-am jignit de-atâtea ori;

Cât voi trăi, te voi iubi, din zori de zi şi până-n zori.

 

3. Tu te cobori de-atâtea ori, în marea taină din altar,

Să mă-ntăreşti, să mă sfinţeşti, să-mi fii mereu izvor de har.

O, Doamne, sper să merg în cer, cu sfinţii tăi să fiu mereu;

Când viaţa mea se va-ncheia, primeşte-mă la tronul tău.

 

Playlist Cântece Catolice