Faceți căutări pe acest blog

Maică sfântă-ndurerată - versuri

versuri Maica sfanta ndurerata


1. Maică sfântă-ndurerată 

Stă sub cruce-nlăcrimată, 

Lângă Fiul răstignit;

E cu inima rănită

De o sabie cumplită 

Și cu sufletul zdrobit. 



2. Cât de tristă și mâhnită 

Fost-ai tu, Neprihănită,

 Născătoarea-a lui Cristos? 

Mamă sfântă, ce mâhnire, 

Când vedeai în pătimire 

Pe-al tău Fiu prea glorios. 



3. Cine nu ar plânge oare 

Când pe Sfânta Născătoare 

Ar vedea-o-n chin nespus? 

Cine-ar sta în nesimțire, 

Când Fecioara în mâhnire 

Suferă cu-al ei Isus? 



4. Pentru-a lumii mari păcate 

Fiul ei e dat la moarte, 

De durere sfâșiat; 

Vede-n chinuri cum se frânge 

Cum își varsă al său sânge 

Până sufletul și-a dat 



5. Maică plină de iubire 

Dă-mi și mie-a ta simțire

Cu-al tău chin să plâng și eu; 

Inima-mi să fie aprinsă 

De o dragoste nestinsă 

Către omul Dumnezeu.


6. Fă să am mereu în minte 

Toate rănile preasfinte 

Ale celui răstignit 

Și să fiu părtaș la toate 

Suferințele-ndurate 

De-al tău Fiu Isus rănit. 



7. Vreau să plâng și eu cu tine, 

Cât trăiesc să fie-n mine 

Răstignitul cu-al său chin, 

Sufletu-mi te însoțește

Și cu tine el dorește 

Să împartă-al tău suspin. 



8. O, Fecioară-ntre fecioare, 

La a ta mâhnire mare, 

Vreau și eu părtaș să fiu 

Și să merg plin de căință 

Negrăita suferință 

A iubitului tău Fiu. 



9. Răstignit cu el pe cruce 

Să găsesc plăcere dulce 

Blând din sângele-i curat; 

La suprema judecată, 

Roagă-te, o, Preacurată, 

Ca de iad să fiu scăpat. 



10. Doamne-n ceasul agoniei, 

Dă-mi prin rugile Mariei 

Harul să mă mântuiesc; 

Iar când trupu-mi va fi rece

Fă ca sufletu-mi să plece 

În triumful cel ceresc.

Playlist Cântece Catolice