Faceți căutări pe acest blog

Nu mai sunt cuvinte să poată lăuda - acorduri

Nu mai sunt cuvinte să poată lăuda  acorduri chitară

     re                                             sol              Fa

1. Nu mai sunt cuvinte să poată lăuda

 Do            re            La                  re

Toată iubirea şi îndurarea ta.

 re                              sol                   Fa

Pe altarul lumii răstignit tu eşti,

Do                re            La                     re

Şi pentru oameni zilnic te jertfeşti.

 

                           Sib         Do            Fa  La

Ref: Cerul şi marea, tot ce în ea,

re                Sib     Do               Fa

Muntele, valea şi inima mea,

 sol                re         Do             Fa

Toate se-nchină Creatorului

 sol             re     La                        re

Şi mulţumire îi dau Domnului.

 

2. Tu îmi eşti stăpânul, Doamne, te iubesc,

Voia ta sfântă vreau s-o împlinesc.

Tu arată-mi drumul ce mi-ai pregătit,

S-ajung la tine, Domnul meu iubit.

 

3. Ruga mea-i tăcerea, altceva nu pot

Să îţi spun, Doamne, nu ştiu să mă rog.

Îţi ofer din suflet binele făcut,

Şi voi rămâne în faţa ta tăcut.

 

Playlist Cântece Catolice