Faceți căutări pe acest blog

Spuneți tuturor că Domnu-i bun - acorduri (la)

Spuneți tuturor că Domnu-i bun acorduri chitară 

 la                 SOL          FA       la

R: Aleluia, aleluia, aleluia,

la                 SOL        FA         MI

Aleluia, aleluia, aleluia.

 

DO                                      SOL

1.   Spuneți tuturor că Domnu-i bun,

    la                                   MI

    Veșnică-i iubirea lui,

    DO                                          SOL

    Mari minuni a făcut pentru noi,

    la           FA                                   MI

    Veșnică-i iubirea lui.

 

2.  Niciodată n-o să pot uita 

Jertfa sfântă-a Domnului. 

Până când o să mai pot   trăi  

Voi slăvi puterea lui.

 

3.  În tristețe am strigat spre el, 

    Lacrimile mi le-a șters,

       Mi-a iertat toate greșelile,

       Mi-a deschis drumul spre cer.

 

4.  Ușile dreptății se deschid,  

    Pentru cei ce te iubesc.

      Voi intra și te voi preamări

      În împărăția ta.

 

*Preluare din Colecția: Cântă cu noi

Playlist Cântece Catolice