Faceți căutări pe acest blog

Stătea Maica-ndurerată - versuri

versuri Statea Maica-ndurerata


1. Stătea Maica-ndurerată 

Lângă cruce-nlăcrimată 

Pe când Fiul suferea. 



2. Inima-i adânc rănită, 

Sfâșiată, chinuită,

O pătrunse sabia. 



3. Vai, ce tristă și mâhnită 

Fu acea Neprihănită, 

Născătoarea lui Cristos.

 

4. Maică sfântă, ce mâhnire 

Când vedeai în chinuire

Pe-al tău Fiu prea glorios.

 

5. Cine nu ar plânge oare 

Când pe Sfânta Născătoare 

Ar vedea-o-n chinul greu? 



6. Să nu simţi compătimire 

Lângă Maica-n grea mâhnire 

Suferind cu Fiul său? 



7. Pentru-a lumii mari păcate, 

Fiul ei e dat la moarte

Și sub bice sfâșiat.

 

8. Vede-n chinuri cum se frânge

Cum își varsă al său sânge, 

Până sufletul și-a dat. 



9. Mamă plină de iubire, 

Dă-mi și mie-a ta simţire,

Cu-al tău chin să plâng și eu. 



10. Inima-mi în veci să ardă 

De iubirea cea mai caldă 

Către Omul Dumnezeu. 



11. Mamă, mă învrednicește, 

Rănile-mi întipărește

Ale Celui Răstignit. 



12. Eu l-am osândit la moarte 

Și de chinuri să n-am parte 

Când pe cruce-l văd rănit? 



13. Vreau să plâng și eu cu tine, 

Cât trăiesc să fie-n mine 

Răstignitul cu-al său chin. 



14. Sufletu-mi te însoţește 

Si cu tine el dorește

Să împartă-al tău suspin. 



15. Tu Fecioară-ntre fecioare, 

Mă primește-ndurătoare

Să plâng chinul tău nespus.

Playlist Cântece Catolice