Faceți căutări pe acest blog

Sufletul lui Cristos sfinţeşte-mă

Sufletul lui Cristos sfinţeşte-mă Trupul lui Cristos mântuieşte-mă acorduri chitară

 

Re                                                      La

Sufletul lui Cristos sfinţeşte-mă;

                                                               Re

Trupul lui Cristos mântuieşte-mă;

                                                                                     si

Sângele lui Cristos aprinde-mă de dragoste;

mi                                                         Re

Apa coastei lui Cristos, spală-mă;

                                          La            Re

Patima lui Cristos întăreşte-mă;

Re                                         La

O bune Isuse ascultă-mă;

                                               Re

În rănile tale ascunde-mă;

                                                        si

Nu lăsa să mă despart de tine;

mi                                                      Re

De vrăjmaşul cel rău mă apără;

                                              La            Re

În ceasul morţii mele cheamă-mă;

                                                          mi

Şi porunceşte-mi să vin la tine,

                                                Re

Ca să te laud cu sfinţii tăi

                  La7              Re

În vecii vecilor. Amin.

 

Playlist Cântece Catolice