Faceți căutări pe acest blog

Sunt fericit Doamne că vii în sufletul meu

Sunt fericit Doamne versuri + acorduri chitară

     Do                      la

1. Sunt fericit, Doamne,

        re

Că vii în sufletul meu.

         Sol

Ale Tale sfinte Taine

              Do                      Sol

Le primesc acum şi eu.

               Do                             la

Eşti a mea speranţă, Doamne,

               re

Tu m-ajuţi să cred în Tine,

              Sol

Astfel pacea Ta cerească

                Do                  Sol

Vine-n suflet şi la mine. 

                  Fa                      Sol

R: Dacă Tu rămâi cu mine

                 mi                 la 

Sunt puternic în ispită

                 re                         Sol

Şi când sunt într-un pericol

              Do                    Sol

Mă salvezi într-o clipită.

                       Fa                    Sol

Când sunt trist eu vin la tine.

              mi                     la

Eşti izvor de mângâiere.

                re                         Sol

Şi îmi port din nou în spate crucea

Fa           Sol     Do

Că îmi dai putere.

 


2. Vreau să ştiu care ţi-e voia.

Vreau să ştiu ce pot alege.

Te rog să-mi arăţi Tu calea

Cea pe care eu voi merge.

Te rog să îmi dai putere,

Să pot merge pe-a Ta cale,

Să fac tot ce pot de-acum,

Să răspund iubirii Tale.


 

Playlist Cântece Catolice