Faceți căutări pe acest blog

Te salut, o, sfântă cruce - versuri

versuri  Te salut, o, sfântă cruce


1. Te salut, o, sfântă cruce tu nădejdea noastră dulce, 

Căci pe tine a murit Domnul nostru mult iubit. 



2. Tu ești lemn din pomul vieții care-ai frânt puterea morții 

Și prin tine s-a deschis raiul care a fost închis. 



3. Tu ești semnul îndurării, al izbânzii și-mpăcării, 

Sfântă cruce, te salut fii al meu puternic scut. 



4. Tu ești calea mântuirii și izvorul fericirii, 

Sfântă cruce, te cinstesc și prin tine sfințesc.

 

5. Omul dacă te iubește de păcat se mântuiește; 

Cruce sfântă, semn divin, înaintea ta mă-nchin. 



6. Pe Calvar, cu greutate, te-a purtat Cristos pe spate, 

În dureri de necrezut sub povara-ți a căzut. 



7. Când sînt pus la încercare, când mă aflu-n strâmtorare, 

Către tine eu privesc și în luptă biruiesc. 



8. Iar în ceasul morții mele, când voi fi în chinuri grele 

Sfântă cruce, chipul tău vreau să-1 strâng la pieptul meu. 



9. Și când trupu-n nesimțire va fi pus spre putrezire, 

Strajă fii l-al meu mormânt cât voi zace în pământ. 



10. Iar în ziua judecății, ziua mare a dreptății, 

Când pe cer vei apărea, vreau să fiu la dreapta ta.

Playlist Cântece Catolice