Faceți căutări pe acest blog

Tu eşti viaţa noastră alta nu avem

Tu esti viata noastra alta nu avem - versuri + acorduri chitară

      mi                      Do            Re              mi

1. Tu eşti viaţa noastră, alta nu avem.

 mi                      Do             Re                 Sol

Tu eşti calea noastră, adevăru-ntreg.

  la                       Re         Sol                     mi

Vom rămâne pururi în cuvântul Tău

  la                           Re                  Sol                          Si7

Până când vom fi în viaţă, până când vei vrea.

 la                   Re         Sol                    Do

Nu ne este teamă dacă eşti cu noi,

             la            Re         mi

Te rugăm rămâi cu noi!

 

2. Cred în Tine, Doamne, născut din Maria.

Fiu Preasfânt şi veşnic, eşti om ca şi noi.

Mort doar din iubire, viu azi între noi.

Una eşti cu Tatăl veşnic şi cu toţi ai tăi.

Până când odată, Tu vei reveni, 

Paradisul să îl deschizi.

 

3. Tu eşti forţa noastră, alta nu avem.

Tu eşti libertatea, pacea inimii.

Ca să ne separe, nimeni va putea.

Ştim că mâna Ta e tare nu ne va lăsa.

Ştim că de-orice rele, ne vei elibera

Şi-n iertarea Ta vom trăi.

 

4. Creator al vieţii, în Tine sperăm.

Pe Tine Cristoase, noi te lăudăm.

Suflu al iubirii vino între noi!

Tu din mii de căi greşite pe toţi ne aduni,

Ca în unitate apoi, oriunde vei vrea,

Să fim rază din iubirea Ta.

 

Playlist Cântece Catolice