Faceți căutări pe acest blog

Doamne iţi dau Ţie ceea ce am - acorduri (A)

Doamne iti dau - acorduri chitară

 

A                              A4

Doamne iţi dau Ţie ceea ce am,

      A                                             D

Lucrează în mine, transformă-mă acum,

                     A

Facă-se voia T.

A                                    A4

Cu haruri mă umple Tu Doamne mereu,

A                                               D 

Să văd aş vrea care este calea mea,

                             A

Rămân în iubirea Ta.

 

E                    D       E                 A

Schimbă-mă, Tată, după chipul Tău,

E       F#m      D                 E          E7

Vino aproape cu Spiritul Tău.

 

A                            F#m (A)

Mai bine-o zi-n prezenţa Ta,

  D                  E

Decât o sută afară-n lume,

      A                   F#m

Păstrează-mă în palma Ta, 

       D               E

Te rog,  Nu mă lăsa să pier!

A                      F#m

Pentru-o clipă de-aş putea

D                       E

Să privesc spre veşnicie

A                            F#m                 D

Totul-n mine prin Tine s-ar schimba

            E              A

Viaţă din iubirea Ta

Playlist Cântece Catolice