Faceți căutări pe acest blog

Am o pace ca o mare - acorduri

Am o pace ca o mare-n inima mea - acorduri chitară


D                                        G             D

Am o pace ca o mare, am o pace ca o mare,

               Hm                             A   A7

Am o pace ca o mare-n inima mea.

               D          G                                D

Am o pace ca o mare, am o pace ca o mare,

             Hm         D         A        D

Am o pace ca o mare-n inima mea.

 

Căci Isus este în mine, căci Isus este în mine,  

Căci Isus este în mine-n inima mea.

Am o pace ca o mare, am o pace ca o mare,  

Am o pace ca o mare-n inima mea.

 

Am iubire ca un fluviu, am iubire ca un fluviu, 

 Am iubire ca un fluviu-n inima mea.

Am o pace ca o mare, am o pace ca o mare,  

Am o pace ca o mare-n inima mea.

 

Căci Isus este în mine, căci Isus este în mine, 

 Căci Isus este în mine-n inima mea.

Am iubire ca un fluviu, am iubire ca un fluviu,  

Am iubire ca un fluviu-n inima mea.

 

Playlist Cântece Catolice