Faceți căutări pe acest blog

Atunci îţi cânt, puternic Creator - acorduri

Atunci iti cant puternic Creator - versuri și acorduri

 

          Sol                                   la           Do

1. Părinte sfânt, când văd întreaga lume,

                Sol               la        Sol

Ce ai creat-o prin al tău cuvânt,

    Sol                      la              Do

Fiinţele ce-mpodobesc natura,

               Sol                la            Sol

Ce le susţii cu braţul tău cel sfânt.

 

          Sol        mi        Do              Sol

R: Atunci îţi cânt, puternic Creator:

      Do     la                   Sol

Ce mare eşti! Ce mare eşti!

               mi    Do            Sol

Al lumilor măreţ stăpânitor:

                 Re        Re7   Sol

Ce mare eşti! Ce mare eşti!

 

2. Privirea când mi-o-nalţ şi văd minunea,

Mulţimea aştrilor lucind pe cer,

Frumosul soare, ca şi blânda lună,

Plutind atât de falnic prin eter.

 

3. Când răsfoiesc cu râvnă Cartea Sfântă

Ş văd noianul tău de îndurări,

Cum pe aleşii tăi, o, bun Părinte,

Îi copleşeşti cu binecuvântări.

 

4. Iar când zdrobit şi fără de putere,

Mă voi afla aproape de mormânt,

De sus, din cer, trimite-mi mângâiere,

Să am şi-atunci tărie, ca să-ţi cânt.

 

Playlist Cântece Catolice