Faceți căutări pe acest blog

Cât de bun e Domnul Sfânt - acorduri (D)

Cat de bun e Domnul Sfant - acorduri chitara

 

D                  G

   Cât de bun e Domnul Sfânt,

D           A

   În El e puterea mea,

D                  G 

 

Cât de bun e Domnul Sfânt,

D A      D 

A l e l u i a ! Aleluia!

 

D            A    D

Cu bucurie să-i strigăm,

D                   A

Şi să cântăm mărirea lui,

F#m               G

Pentru El ne-a vindecat,

D A         D

A l e l u i a !

 

Puterea-mi vine de la El,

Iar stânca mea e Duhul Sfânt,  

Pământu-ntreg să-l laude, Aleluia!

 

Prin crucea lui ne-a înălţat,  

Din suferinţă din păcat,  

Prin rana lui ne-a vindecat, Aleluia!

 

În El e mântuirea mea,  

Puterea şi lumina mea,

În dragostea lui mă încred, Aleluia!

 

Te preamărim, îţi mulţumim  

Că ni l-ai dat pe Duhul Sfânt  

Şi pentru harurile lui, Aleluia!

 

Playlist Cântece Catolice