Faceți căutări pe acest blog

Ce căutaţi, ce căutaţi? - acorduri

Ce cautati - acorduri chitara

 

    C                   Dm

Ce căutaţi, ce căutaţi? 

 

G                          C

    De ce-aţi venit, ce vreţi s-aflaţi?

    Am                                Dm 

    Noi vrem să ştim unde te găseşti? 
     
             G 
    Învăţătorule, spune-ne, 
 
                  C
    Unde locuieşti?

 

            C                       Dm

Noi venim de pe cele şapte coline

       G7                                               C

Şi inima şi gândul de soare ne sunt pline.

        C                         Dm

De vreţi vedeţi el unde se găseşte,

        G                                   C

Veniţi şi vedeţi, acolo locuieşte.

 

Veniţi şi vedeţi, Eu unde locuiesc,

În cel de lângă tine, mereu Eu mă găsesc.

În floarea ce-şi desface corola-i luminoasă,  

ştiţi că şi acolo mi-am făcut casă.

 

Playlist Cântece Catolice