Faceți căutări pe acest blog

În faţa ta, Isus iubit, vin azi încrezător - versuri

versuri - în fata ta, Isus iubit, vin azi increzator

În faţa ta, Isus iubit, vin azi încrezător,
căci tu eşti Dumnezeu slăvit şi blând Mântuitor.
Tu stai ascuns sub vălul sfânt al Tainei din altar
şi-mparţi la cei de pe pământ al mântuirii dar.

Pe cruce tu mi-ai dovedit iubirea ce o ai;
păcatul meu l-ai ispăşit, ca să mă duci la rai;
şi-aici în sfântul Sacrament, eşti jertfă ne-ncetat,
te-arăţi în orişice moment prieten devotat.

Cu drag cuvântul ţi-l ascult şi-n inimă-l păstrez,
căci merită nespus de mult în toate să-l urmez.
Dă-mi harul tău întăritor, să merg pe urma ta;
Isuse, blând Mântuitor, fii călăuza mea.

Eu văd că şi puţinul bun îl fac atât de greu,
de-aceea-ncrederea mi-o pun în ajutorul tău.
Gândindu-mă la drumul strâmt spre mântuirea mea,
îţi cer, Isuse, harul sfânt şi îndurarea ta.

Playlist Cântece Catolice