Faceți căutări pe acest blog

Iată inima-mi străpunsă - versuri

Iata inima-mi strapunsa - versuri Cristina Patrascu

 

 Iată inima-mi străpunsă

Sângerează pentru tine

Și văpaia  ei ascunsă

Vrea să facă numai bine 


Te-am iubit peste măsură

Și-am venit spre-a ta scăpare

Iară tu râzând cu ură

Mi-ai pus cursă de pierzare

 

Te-am iubit lovit de bice

Tremurând lângă coloană

Nu credeam popor ferice

Să-mi răspunzi cu-așa prigoană


O cunună prea ghimpoasă

Capul mi l-a strâns ca-n clește

Și mulțimea furtunoasă

Încă nu se mulțumește

 

Cu scuipat și cu injurii 

Mi-ai întunecat obrazul

Huiduind în largul gurii

Mi-ai împovărat grumazul

 

Moartea mea și-a ei durere

Pe puțini înduioșează

Mulți în față-mi cer putere

Și-n ascuns mă detronează


Dar ce vreau, eu vreau iubire

Imitare, reparare

Nu tânjiți cu șovăire

Alergați cu mic, cu mare


Iată inima-mi străpunsă

Sângerează pentru tine

Și văpaia  ei ascunsă

Vrea să ardă-n piept la tine.


Playlist Cântece Catolice