Faceți căutări pe acest blog

Nu mai fi trist - versuri+acorduri

Nu mai fi trist - versuri+acorduri chitară

 la                                                            re
1.    Nu mai fi trist când barca vieții tale
MI                                    la
Plutește-n larg spre infinit.
                                                    re
Nu suspina printre lacrimi amare;
MI                                la
Orice om are un sfârșit.

                  re                                   la
R1: Gândește-te, că vei muri odată
   MI                                     la    LA
Și clipa aceea tu nu o cunoști.
       re                                      la
Trăiește-ți viața în inimă curată
        MI                                                    la
Zâmbește astăzi, mâine poate n-ai să poți.

 
2.    În furtuni, în valurile grele, 

Tu trebuie să lupți pân' la sfârșit.

Nu te opri, treci peste ele 

Și roagă-te Părintelui iubit!



R2: Nu te opri din drumul lung al iubirii 

Fii un crâmpei din iubirea mea;

Pășește astfel pe calea fericirii, 

Eu sunt cu tine în viața ta.

Playlist Cântece Catolice