Faceți căutări pe acest blog

Cum să-ți mulțumesc pentru-atâta iubire - versuri

versuri Cum să-ți mulțumesc pentru-atâta iubire

Ref.: Cum să-ți mulțumesc pentru-atâta iubire?
Inima-ți străpunsă pentru noi e viață.
De-am putea să facem în lume să  fie,
Veșnică-nchinare jertfei tale sfinte.


1. Tu ești Domnul meu, tu cel căutat.
Ființa mea după tine strigă.
Vreau ca legea ta să-mi conducă pașii.
Sunt însetat de dragostea ta.


2. Oricând te-am chemat, când te-am așteptat
Nu m-ai lăsat fără de răspuns.
Vreau să  u mereu sub palma ta,
Sunt însetat de dragostea ta.


3. Când te-am căutat te-ai lăsat găsit.
Umple-mă iar de prezența ta.
Un pământ uscat e inima mea,
Sunt însetat de dragostea ta.


4. Veșnic voi vesti îndurarea ta
Și-n viața mea te voi lăuda.
Mâinile-mi înalț ca să te ajung,
Sunt însetat de dragostea ta.

Playlist Cântece Catolice