Faceți căutări pe acest blog

De ce, Isuse, atâtea lacrimi? - versuri

versuri De ce Isuse

 

1. De ce, Isuse, atâtea lacrimi?
„De ce? Întrebați pe Petru
Sau pe Magdalena sau pe Lazăr
Sau Ierusalimul“.
Sunt fericiți cei ce plâng acum
Căci ei vor  mângâiați apoi,
N-aș vrea să plâng, dar nu pot rezista.
Iubirea plânge pentru voi.


2. De ce, Isuse, atâtea bice?
„De ce? Întrebați călăii
Sau pe Pilat din Pont sau pe Baraba
Sau victima de la Ierihon“.
De ce, Isuse, atâtea bice?
Dacă acum nu m-ar biciui
În locul meu voi ați  sub bici
Dar nu mă plâng, căci nu biciul e greu,
Păcatul vostru e greu.


3. De ce, Isuse, așa coroană?
„De ce? Întrebați pe regii voștri
Sau pe soldați sau pe cei din Cafarnaum
Care m-au vrut ca rege“.
De ce, Isuse, așa o cruce?
Sunt fericiți frații prigoniți
Căci pentru mine sunt omorâți.
Dar eu am spus adevărul curat
Și spinii sunt răsplata mea.


4. De ce, Isuse, așa o cruce?
„De ce? Nu mi-am cioplit-o eu.
Întrebați mulțimea care urlă
Sau pe cei ce-mpart dreptatea“.
De ce, Isuse, așa o cruce?
Pe crucea asta atât de grea
Vreau să mă urc ca să pot vedea
Pe orice om și să-i dau pacea mea.
E crucea voia Tatălui.


5. De ce, Isuse, așa o moarte?
„De ce? Dar voi de ce muriți?
Tată de ce m-ai părăsit?
Iartă-i că nu știu ce fac!“.
De ce, Isuse, așa o moarte?
Ca să rodească un spic frumos
Bobul de grâu moare pentru el.
Ca să trăiți am murit pentru voi
Aceasta-i voia Tatălui!

Playlist Cântece Catolice