Faceți căutări pe acest blog

Iată-mă, trimite-mă pe mine-acum - versuri

 Iata-ma, trimite-ma pe mine-acum versuri


Eu ți-am dat inima mea

Pentru ca tu să iubești 

Du-te azi senin în lume

Ucenicul meu tu ești

 

  Iată-mă, trimite-mă pe mine-acum

  Iată-mă, prezent ca să iubesc mai mult

 

Eu ți-am dat chiar viața mea

Pentru ca tu să trăiești

Du-te și arată lumii 

Bogăția ce e-n ea


 

Iată-mă, trimite-mă pe mine-acum

Iată-mă, de-acum vreau să devin mai bun

 

Eu ți-am dat și crucea mea

Pentru ca tu s-o-nțelegi

Du-te și învață lumea

Umilința-i pacea sa 

 

Iată-mă, trimite-mă pe mine-acum

Iată-mă, voios să-îmbrățișez crucea

 

Toată tinerețea ta 

Nu uita că e un dar 

Pe care vreau tu să-l transformi

În slujirea tuturor


Iată-mă, trimite-mă pe mine-acum

Iată-mă, tu Doamne dă-mi curaj mai mult

 

Playlist Cântece Catolice