Faceți căutări pe acest blog

La cine să mergem Doamne?

versuri La cine să mergem Doamne?

 

1. Ceea ce am zis iudeilor, care m-au părăsit, vă repet și vouă:
Eu sunt pâinea cea vie, care s-a coborât din cer.
Vreți oare să plecați și voi?

Ref.: La cine să mergem Doamne?
Numai tu ai cuvintele vieții veșnice
.


2. Grele de înțeles sunt cuvintele acestea pentru cei care nu au credință,
Dar pentru cei care cred, cuvintele pe care vi le-am spus
Sunt duh și viață.
Vreți oare să plecați și voi?


3. Cuvintele mele sunt duh și viață,
Și cu toate acestea, se găsesc ucenici care să mă părăsească,
Socotind că eu aș sta în calea fericirii lor.
Vreți oare să plecați și voi?


4. Dacă le-aș oferi pâine pentru trup, toți s-ar strânge-n jurul meu,
Dar dacă le spun că trupul meu este hrană pentru su et,
Atunci mă părăsesc.
Vreți oare să plecați și voi?


5. Au plecat de la mine,
Și iată-i căutându-și fericirea în plăcerile amăgitoare ale lumii,
Dar după ce se înfruptă din ele, se aleg doar cu dezgust
Și remușcări în su et.
Vreți oare să plecați și voi?

Playlist Cântece Catolice