Faceți căutări pe acest blog

Te ador, Isuse, Dumnezeu ascuns - versuri

versuri  Te ador Isuse Dumnezeu ascuns

 

1. Te ador, Isuse, Dumnezeu ascuns,
În această Taină nouă nepătruns,
Și plecând genunchii înaintea ta,
Recunosc ce-adâncă-i neputinţa mea.


2. Simţurile mele nu te pot a a,
Numai prin credinţă văd prezenţa ta;
Cred tot ce ai spus tu, Fiule-ntrupat,
Nu-i cuvânt pe lume mai adevărat.


3. S-ascundea pe cruce ce-i dumnezeiesc,
Însă-aici s-ascunde și ce-i omenesc;
Dar te cred de faţă, Om și Dumnezeu
Și cer mântuirea su etului meu.


4. Nu aștept ca Toma, rănile să-ţi văd,
Dar cu umilinţă, mă închin și cred;
Numai tu, Isuse, ești nădejdea mea;
Toată a mea iubire, ţi-o voi închina.


5. Taina retrăirii morţii Domnului,
Tu ești pâinea vie, hrana omului;
Fii și pentru mine tainic nutriment,
Cea mai dulce hrană pe acest pământ.


6. O Isuse, bune, pelican iubit,
Spală cu-al tău Sânge su etu-mi rănit,
Căci o picătură din acest izvor,
Ar putea să șteargă vina tuturor.

Playlist Cântece Catolice