Faceți căutări pe acest blog

Iata-ma, trimite-ma pe mine - acorduri & partitura

Iată-mă, trimite-mă pe mine -  acorduri chitara, partitura






     mi                        Re        mi

1. Eu ţi-am dat inima mea

 Sol                    Re       mi

Pentru ca tu să iubeşti.

mi                    Re        mi

Du-te azi senin în lume,

 la                Re          mi

Ucenicul meu tu eşti.

 mi Re   mi         Sol                    Re         mi

I a t ă-mă, trimite-mă pe mine-acum!

mi  Re   mi            la                     Re                mi

I a t ă-mă, prezent ca să iubesc mai mult!

 

2. Eu ţi-am dat chiar viaţa mea

Pentru ca tu să trăieşti.

Du-te şi arată lumii

Bogăţia ce e-n ea.

Iată-mă, trimite-mă pe mine acum!

Iată-mă, de-acum vreau să devin mai bun!




3.Eu ți-am dat și crucea mea

Pentru ca tu s-o-nțelegi

Du-te și învață lumea

Umilința-i pacea sa


Iată-mă, trimite-mă pe mine-acum

Iată-mă, voios să-îmbrățișez crucea





4.Toată tinerețea ta

Nu uita că e un dar

Pe care vreau tu să-l transformi

În slujirea tuturor

Iată-mă, trimite-mă pe mine-acum

Iată-mă, tu Doamne dă-mi curaj mai mult



Playlist Cântece Catolice