Faceți căutări pe acest blog

Am venit în casa ta, o, Isuse - acorduri (Re)

Am venit în casa ta, o, Isuse versuri și acorduri chitară

 

      Re                                  si

R: Am venit în casa ta, o, Isuse,

              La       La7 Re

Ca să-ţi spun că te iubesc;

   Re                                          si

Haruri multe am primit de la Tine

         La          Sol  La Re

Şi-s dator să-ţi mulţumesc.

 

             Sol                                  Re

1. Tată, Tu mi-ai dat viaţă şi sănătate

La          La7                  Re

Să pot cânta iubirea ta;

              Sol                          Re

M-ai chemat la credinţa adevărată

La                 La7                  Re

Ce mă va duce-n slava ta.

 

2. Mâna ta mă fereşte şi de primejdii

Cu multă grijă mă conduci;

Când greşesc vin la Tine, 

cer îndurare,

Iar tu cu dragoste mă ierţi.

 

Playlist Cântece Catolice