Faceți căutări pe acest blog

Tot mai aproape de inima ta - acorduri

Tot mai aproape de inima ta versuri și acorduri

 

      Re                 La            La7      Re

1. Tot mai aproape e inima ta,

 Sol               Re           si           La

Doamne atrage şi inima mea.

 Re                     La           Sol                      Re

Vreau totdeauna cu drag să-ţi slujesc.

 si               Re            La     La7         Re

Şi-a ta voinţă oricând s-omplinesc.

Sol             Re             si      La7          Re

Şi-a ta voinţă oricând s-omplinesc.

 

2. Fără-ncetare m-asaltă Cel Rău,

Iar îndoiala mă tulbură greu;

Tu mă-ntăreşti cu puternicul har

Şi-mi îndulceşti chiar al vieţii amar./bis.

 

3. Inima ta mi-e odihnă şi vis,

E pentru mine un sfânt paradis;

Vino, Isuse, în inima mea,

Fă-mă mai vrednic de dragostea ta./bis.

 

4. Numai la tine, Isuse, găsesc

Tot ce în viaţă spre bine-mi doresc.

Numai la tine mi-e gândul mereu,

Tu eşti, Isuse, prietenul meu!/bis.

 

Playlist Cântece Catolice