Faceți căutări pe acest blog

A bătut la ușa ta cineva - acorduri chitară (Do)

A bătut la ușa ta cineva  acorduri chitară

    DO                            SOL        DO

1.   A bătut la ușa ta cineva,

        DO

       Nu-i răspunde nimenea.

                               FA                                      DO

       În tăcerea negrei nopți

                            FA               SOL

       Stă un om și plânge;

                        FA                                   DO

    Fața lui e numai răni,

                                SOL               DO DO7

    Pieptul, numai sânge. (bis)

 


2. Cine ești, străin pribeag, cine ești?
De-al cui dor tu pribegești?
Pentru cine te-au brăzdat
Bice fără număr?
Ce povară ți-a lăsat 
Rana de pe umăr? 

3. „Eu sunt robul ce slujesc tuturor,
Un om al durerilor.
Nimeni plată nu mi-a dat
Decât spini și ură,
Numai roșii trandafiri
Pieptul mi-l umplură.


4. „Eu sunt pâinea ce s-a frânt lumii-ntregi
Și sunt vinul noii legi.
N-am venit să plâng în drum
Răni usturătoare,
Plâng pe cei ce pierd acum
Ultima chemare.


5. A bătut la ușa ta cineva,
O, deschide-i, nu mai sta!
Nu-l lăsa să plece trist,
Poate niciodată
Mâna lui la ușa ta
N-are să mai bată
.

 

*Preluare din Colecția: Cântă cu noi

Playlist Cântece Catolice