Faceți căutări pe acest blog

Azi, creștinilor, să plângeți - acorduri chitară (Re)

Azi, creștinilor, să plângeți  acorduri chitară 

 

RE                      LA           RE

1.   Azi, creștinilor, plângeți,

LA                  RE

    Inimile să le frângeți,

RE7    SOL              RE

Căci îndură chin Cristos

SOL        RE         mi LA RE

Pentru omul pă..că..tos. (bis)


2. Cel ce milă nu simțește
Când Cristos greu pătimește
Nu mai are cuget lin,
N-are suflet de creștin.


3. Totul plânge în natură
Când Isus atâtea-ndură;
Numai cel răuvoitor
Poate sta nepăsător.


4. Cine-i vede trupu-n sânge
Și păcatul nu și-l plânge
N-are viața harului,
Nu-i credință-n pieptul lui.



5. Intră, omule, în tine,
Plânge-ți viața cu suspine;
Mângâie pe Domnul tău,
Pe Isus, Om-Dumnezeu.


6. Cu durere-n suflet, spune:
„Am greșit, Isuse bune,
Dar, te rog, nu te uita
La nelegiuirea mea.


7. Dragostea ta arzătoare
artă vina cea mai mare;
Doamne, cer ca să mă speli
De-ale mele mari greșeli.


8. Întărește-mă-n voință,
Dă-mi o sinceră voință,
Ca de-acum să te iubesc,
Peste tot ce-i pământesc.

 

 

*Preluare din Colecția: Cântă cu noi

Playlist Cântece Catolice