Faceți căutări pe acest blog

Dacă vrea cineva să vină după mine

Daca vrea cineva sa vină după mine versuri + acorduri chitară

           Do       Re            Sol      Fa      Sol      Do

Ref: Dacă vrea cineva să vină după mine,

           Sol    Fa     Do            Sol   Do          Sol

Să se le…pe…de, să se lepede de sine,

Fa                               Do  Sol7               Do Sol Do

Să-şi ia crucea zilnic şi să mă urme___ze.

 

             Do        Sol      Do

1. Eu sunt lumina lumii,

                     mi  Fa   Sol

Cel ce mă va ur..ma

       Fa         Sol        Do

Nu va umbla în beznă

      Fa      Sol   Do

Şi pace va afla.

 

2. Când grea vă pare crucea,

Eu însumi vă-ntăresc,

Răsplată-mbelşugată

La toţi vă pregătesc.

 

3. Sunt calea şi-adevărul,

Vă chem să mă urmaţi,

Pe mine pân’ la moarte

Vă-ndemn să m-ascultaţi.

 

4. În cei săraci ţi umili,

Pe mine mă-ntâlniţi,

Oricând le faceţi bine,

Pe mine mă slujiţi.

 

5. Chiar pe duşmanii voştri,

Din suflet să-i iubiţi;

Urmând al meu exemplu,

Să fiţi desăvârşiţi.

 

Playlist Cântece Catolice