Faceți căutări pe acest blog

Doamne, fă din mine un instrument al împăcării între oameni!

Doamne fa din mine un instrument al împăcării între oameni! versuri + acorduri chitară

 

       Re             Sol Re   mi  Re

R: Doamne, fă din mi..ne

                                                                  La7   Re

Un instrument al împăcării între oa..meni!

 

     Re                Sol  Re  La                    Sol Re

1. Unde este u…ră, eu s-aduc iubi..re,

 si               mi Re  La                          Re

Unde e ofensă, eu s-aduc iertare.

 

2. Unde-i învrăjbire, eu s-aduc unire,

Unde-i îndoială, eu s-aduc credinţă.

 

3. Unde-i rătăcire, s-aduc adevărul,

Unde-i deznădejde, eu s-aduc speranţă.

 

4. Unde-i întristare, s-aduc bucurie,

Unde-i întuneric eu s-aduc lumină.

 

     Re      La  Sol       Re  Sol      Re       La7  Re

5. O, Învă..ţătorule, fă ca eu să ca…ut

La7                                    Re   La7                                       Re

Nu atât să fiu mângâiat, cât să mângâi eu pe altul.

 

6. O, Învăţătorule, fă ca eu să caut

Nu atât să fiu înţeles, cât eu să-nţeleg pe altul.

 

7. O, Învăţătorule, fă ca eu să caut

Nu atât să fiu eu iubit, cât eu să iubesc pe altul.

 

Playlist Cântece Catolice