Faceți căutări pe acest blog

Golgota

Golgota versuri + acorduri chitară 

 

mi                                              RE

1.   La ai săi a venit și nu l-au primit

mi

În față-i Golgota.

RE

Nu-i proroc în casa lui bine primit

mi

În față-i Golgota.

 

SOL      RE                                  mi

R1: Doamne, la fel sunt și eu

SOL      RE                                      mi

Doamne, sunt ca un fariseu. (bis)



2. Îi arăt aproapelui fața senină,

Dar cât de mult îl urăsc!

Când îl întâlnesc îi spun o vorbă bună,

Dar numai eu știu despre el ce gândesc.


R2: Doamne, la fel toți suntem;
Doamne, mereu ne-aascundem. (bis)



3. Eul nostru-a devenit ascunzătoare

În fața celorlalți.

De durerea altora nu ne mai doare

Ba încă spunem că-i iubim pe-ai noștri frați.



R3: Doamne, de ce ne lași să mai trăim?

Doamne, de ce ne ceri să ne iubim?

Doamne, numai tu știi cât suntem de răi;

Doamne, nu merităm să fim ai tăi.

 

 

 

*Preluare din Colecția: Cântă cu noi

Playlist Cântece Catolice